Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/903
Назва: Вимоги до вчителя крізь призму завдань його підготовки (30–ті роки ХХ століття)
Інші назви: Требования к учителю сквозь призму задач его подготовки (30-е годы ХХ века)
Requirements for teachers through the prism of the tasks of preparation (30 years of the twentieth century)
Автори: Пантюк, Микола Павлович
Бібліографічний опис: Пантюк, М. Вимоги до вчителя крізь призму завдань його підготовки (30-ті роки ХХ століття) / М. Пантюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 20-24.
Дата публікації: чер-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вимоги до вчителя
педагогіка
виховна діяльність
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується процес становлення педагогіки як науки на початку ХХ ст. та особливості підготовки педагога до виховної діяльності. Обґрунтовується роль учителя як організатора педагогічного процесу. Аналізуються вимоги до нього крізь призму тодішнього соціального замовлення, визначаються якості, здібності та уміння, якими він повинен оволодіти.
В статье анализируется процесс становления педагогики как науки начала ХХ ст. и особенности подготовки педагога к воспитательной деятельности. Обосновывается роль учителя как организатора педагогического процесса. Анализируются требования к нему сквозь призму социального заказа 30-х годов ХХ столетия, определяются качества, наклонности и умения, которыми он должен овладеть.
In the article we research the issue of becoming pedagogy as science and educative activity of a teacher in the 20th centuries The article is devoted to the role of the teacher as an organizer of pedagogical process. The requirements to it in the light of that time social order are analysed; qualities, capabilities and abilities necessary for him are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/903
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pantyk.pdf114,65 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.