Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9176
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКуца, Лариса Петрівна-
dc.date.accessioned2018-06-07T08:13:15Z-
dc.date.available2018-06-07T08:13:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКуца, Л. П. Те, чого діти "досі не мали" (настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей) / Л. П. Куца // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. - 2017. - Вип. 46. - С. 175–186. - Бібліогр. наприкінці ст.uk_UA
dc.identifier.isbn9–7425–09-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9176-
dc.description.abstractУ статті досліджується настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей, яка постає засобом зображення ліричного суб’єкта свідомості творів поета. Наднастрій розглядається як еквівалент світогляду поета. Детально проаналізовано художні особливості наднастрою (основного емоційного тону) поезії М. Вінграновського для дітей як способу ліричного узагальнення. Представлено повну палітру визначальних настроїв, зокрема радість самопізнання і пізнання світу, казковий і патріотичний настрої, настрій подиву.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the poetry of impressionable palette Vingranovsky for children, which means there is an image of the subject of consciousness lyrical works of the poet. Overmood regarded as the equivalent of world poet. A detailed analysis overmood artistic features (basic emotional tone) Vingranovsky poetry for children as a way of lyrical synthesis. Analyzed palette defining attitudes, including the joy of self and knowledge of the world, fabulous and patriotic mood, mood surprise.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследуется палитра настроений поэзии Н. Винграновского для детей, которая возникает посредством изображения лирического субъекта сознания произведений поэта. Наднастроение рассматривается как эквивалент мировоззрения поэта. Детально проанализированы художественные особенности наднастроения (основного эмоционального тона) поэзии Н. Винграновского для детей как способа лирического обобщения. Представлена полная палитра определяющих настроений, в частности радость самопознания и познания мира, сказочное и патриотическое настроения, настроение удивления.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectМикола Вінграновськийuk_UA
dc.subjectлірикаuk_UA
dc.subjectнаднастрійuk_UA
dc.subjectнастрійuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectMykola Vingranovskyuk_UA
dc.subjectthe lyricsuk_UA
dc.subjectthe basic emotional toneuk_UA
dc.subjectmood and outlookuk_UA
dc.subjectНиколай Винграновскийuk_UA
dc.subjectлирикаuk_UA
dc.subjectнастроениеuk_UA
dc.subjectосновной эмоциональный тонuk_UA
dc.subjectмировоззрениеuk_UA
dc.titleТе, чого діти «досі не мали» (настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей)uk_UA
dc.title.alternativeWhat the children «still had» (M. Vinhranovsky voluble palette of poetry for children)uk_UA
dc.title.alternativeТо, чего дети «до сих пор не имели» (палитра настроений поэзии Н. Винграновского для детей)uk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2017. Вип. 46

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15Kutsа.pdf109,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.