Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9176
Назва: Те, чого діти «досі не мали» (настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей)
Інші назви: What the children «still had» (M. Vinhranovsky voluble palette of poetry for children)
То, чего дети «до сих пор не имели» (палитра настроений поэзии Н. Винграновского для детей)
Автори: Куца, Лариса Петрівна
Бібліографічний опис: Куца, Л. П. Те, чого діти "досі не мали" (настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей) / Л. П. Куца // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. - 2017. - Вип. 46. - С. 175–186. - Бібліогр. наприкінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: Микола Вінграновський
лірика
наднастрій
настрій
світогляд
Mykola Vingranovsky
the lyrics
the basic emotional tone
mood and outlook
Николай Винграновский
лирика
настроение
основной эмоциональный тон
мировоззрение
Серія/номер: Літературознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей, яка постає засобом зображення ліричного суб’єкта свідомості творів поета. Наднастрій розглядається як еквівалент світогляду поета. Детально проаналізовано художні особливості наднастрою (основного емоційного тону) поезії М. Вінграновського для дітей як способу ліричного узагальнення. Представлено повну палітру визначальних настроїв, зокрема радість самопізнання і пізнання світу, казковий і патріотичний настрої, настрій подиву.
The article examines the poetry of impressionable palette Vingranovsky for children, which means there is an image of the subject of consciousness lyrical works of the poet. Overmood regarded as the equivalent of world poet. A detailed analysis overmood artistic features (basic emotional tone) Vingranovsky poetry for children as a way of lyrical synthesis. Analyzed palette defining attitudes, including the joy of self and knowledge of the world, fabulous and patriotic mood, mood surprise.
В статье исследуется палитра настроений поэзии Н. Винграновского для детей, которая возникает посредством изображения лирического субъекта сознания произведений поэта. Наднастроение рассматривается как эквивалент мировоззрения поэта. Детально проанализированы художественные особенности наднастроения (основного эмоционального тона) поэзии Н. Винграновского для детей как способа лирического обобщения. Представлена полная палитра определяющих настроений, в частности радость самопознания и познания мира, сказочное и патриотическое настроения, настроение удивления.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9176
ISBN: 9–7425–09-6
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2017. Вип. 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15Kutsа.pdf109,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.