Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9176
Title: Те, чого діти «досі не мали» (настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей)
Other Titles: What the children «still had» (M. Vinhranovsky voluble palette of poetry for children)
То, чего дети «до сих пор не имели» (палитра настроений поэзии Н. Винграновского для детей)
Authors: Куца, Лариса Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Куца, Л. П. Те, чого діти "досі не мали" (настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей) / Л. П. Куца // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. - 2017. - Вип. 46. - С. 175–186. - Бібліогр. наприкінці ст.
Issue Date: 2017
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: Микола Вінграновський
лірика
наднастрій
настрій
світогляд
Mykola Vingranovsky
the lyrics
the basic emotional tone
mood and outlook
Николай Винграновский
лирика
настроение
основной эмоциональный тон
мировоззрение
Series/Report no.: Літературознавство;
Abstract: У статті досліджується настроєва палітра поезії М. Вінграновського для дітей, яка постає засобом зображення ліричного суб’єкта свідомості творів поета. Наднастрій розглядається як еквівалент світогляду поета. Детально проаналізовано художні особливості наднастрою (основного емоційного тону) поезії М. Вінграновського для дітей як способу ліричного узагальнення. Представлено повну палітру визначальних настроїв, зокрема радість самопізнання і пізнання світу, казковий і патріотичний настрої, настрій подиву.
The article examines the poetry of impressionable palette Vingranovsky for children, which means there is an image of the subject of consciousness lyrical works of the poet. Overmood regarded as the equivalent of world poet. A detailed analysis overmood artistic features (basic emotional tone) Vingranovsky poetry for children as a way of lyrical synthesis. Analyzed palette defining attitudes, including the joy of self and knowledge of the world, fabulous and patriotic mood, mood surprise.
В статье исследуется палитра настроений поэзии Н. Винграновского для детей, которая возникает посредством изображения лирического субъекта сознания произведений поэта. Наднастроение рассматривается как эквивалент мировоззрения поэта. Детально проанализированы художественные особенности наднастроения (основного эмоционального тона) поэзии Н. Винграновского для детей как способа лирического обобщения. Представлена полная палитра определяющих настроений, в частности радость самопознания и познания мира, сказочное и патриотическое настроения, настроение удивления.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9176
ISBN: 9–7425–09-6
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2017. Вип. 46

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15Kutsа.pdf109,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.