Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9189
Название: (Само)рецепція дитинства в калейдоскопі поколінь (за повістю Анни Ґавальди «35 кіло надії»)
Авторы: Кохан, Р. А.
Библиографическое описание: Кохан, Р. А. (Само)рецепція дитинства в калейдоскопі поколінь (за повістю Анни Ґавальди "35 кіло надії") [Текст] / Р. А. Кохан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. - 2017. - Вип. 46. - С. 294–305. - Бібліогр. наприкінці ст.
Дата публикации: 2017
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: художній світ
(само)рецепція
інтерпретація
моделювання
дитина
покоління
fictional world
(self)reception
interpretation
modeling
child
generation
художественный мир
(само)рецепция
интерпретация
моделирование
ребенок
поколение
Серия/номер: Літературознавство;
Краткий осмотр (реферат): Запропонована стаття зосереджена на дослідженні проблематики дитини та світу дитинства у процесі моделювання «рецептивного горизонту» художнього твору. Для аналізу обрано повість сучасної французької письменниці А. Ґавальди «35 кіло надії». Поєднання методологічних засад рецептивної естетики та світоглядних орієнтирів ХХІ століття уможливлює вивчення особливостей розгортання художнього світу «дорослого» прозового твору про дитину. Увага зосереджена на особливості інтерпретації твору про дитинство у контексті проблеми поколінь та сучасного суспільства.
The article focuses on studying the problems of a child and a childhood’s world in the process of modeling “a receptive horizon” of a literary work. A novel “95 Pounds of Hope” by a modern French writer Anna Gavalda is chosen for an analysis. The combination of methodological principles of receptive aesthetics and worldview orientations of the 21st century enables the study of the peculiarities of a fictional world development of an “adult” prosaic work about a child. Special attention is paid to the interpretational specifics of a work about a childhood in the context of a problem of generations and modern society.
Данная статья сосредоточена на исследовании проблематики ребенка и мира детства в процессе моделирования «рецептивного горизонта» художественного произведения. Для анализа выбрана повесть современной французской писательницы А. Гавальды «35 кило надежды». Единство методологических принципов рецептивной эстетики и мировоззренческих ориентиров ХХІ в. делает возможным изучение особенностей воплощения художественного мира «взрослого» прозаического произведения о ребенке. Внимание сосредоточено на особенности интерпретации произведения о детстве в контексте проблемы поколений и современного общества.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9189
ISBN: 9–7425–09-6
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2017. Вип. 46

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
25Koxan.pdf118,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.