Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/925
Назва: Модель процесу навчання професійно спрямованого англомовного монологічного мовлення
Інші назви: Модель процесса обучения профессионально направленного англоязычного монологической речи
Model the learning process professionally directed English speech monolohichnoho
Автори: Федорова, Інеса Анатоліївна
Бібліографічний опис: Федорова, І. Модель процесу навчання професійно спрямованого англомовного монологічного мовлення / І. Федорова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 154-155.
Дата публікації: чер-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: модель процесу навчання
англомовне монологічне мовлення
англійська мова
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання організації процесу навчання висловлюватися у монологічній формі на заняттях ділової англійської мови. Модель навчального процесу, що описується, спрямована на реалізацію в умовах навчання у немовних вищих навчальних закладах (ВНЗ), зокрема на факультетах міжнародної економіки та менеджменту. Модель базується на циклічно-тематичному принципі і передбачає чотиритижневий цикл занять з трьома мікроциклами. Навчальний процес реалізується на практичних (аудиторних і лабораторних) та самостійних (домашніх і лабораторних) заняттях.
В статье рассматривается вопрос организации процесса обучения высказываться в монологической форме на занятиях делового английского языка. Модель рассматриваемого процесса обучения ориентирован на реализацию в условиях обучения в неязыковых высших учебных заведениях, в частности, на факультетах международной экономики и менеджмента. Модель построена на циклическо-тематическом принципе и состоит из четырехнедельного цикла занятий с тремя микроциклами. Учебный процесс реализуется на практических (аудиторных и лабораторных), а также на самостоятельных (домашних и лабораторных) занятиях.
The article deals with the problem of teaching monological speech at Business English classes. The model of the teaching process is realized within the curriculum at the faculties of International Economics and Management. The model is based on chained and thematic principles, and consists of a four-week cycle of classes with three micro cycles. The studying process is realized during practical class and laboratory hours, and also during independent home and laboratory hours.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/925
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorova.pdf101,77 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.