Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/930
Назва: Фактори мотивації вивчення предмета «Основи підприємництва» у профільних ліцеях Польщі
Інші назви: Факторы мотивации изучения предмета «Основы предпринимательства» в профильных лицеях Польши
Factors motivating the study of the subject "Business Basics" in specialized high schools in Poland
Автори: Фрейман, Станіслава Данута
Бібліографічний опис: Фрейман, С. Фактори мотивації вивчення предмета "Основи підприємництва" у профільних ліцеях Польщі / С. Фрейман // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 177-181.
Дата публікації: чер-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: фактори мотивації
основи підприємництва
ліцеї Польщі
Короткий огляд (реферат): У статті за результатами анкетування учнів профільних ліцеїв (економічно-адміністративний, управління інформацією, мехатронічний, моделювання одягу) Любуського воєводства Польщі показано особливості мотивації вивчення курсу «Основи підприємництва». Виокремлено її відмінності за статевими ознаками та освітою батьків досліджуваної молоді. Охарактеризовано роль змісту навчального матеріалу, дидактичних умов та засобів навчання у мотивації навчальної діяльності.
В статье за результатами анкетирования учащихся профильных лицеев (экономико-административного, управленческого, мехатронического, моделирования одежды) Любуского воеводства Польши раскрыты особенности мотивации изучения курса «Основы предпринимательства», вычленены ее отличия по половому признаку и уровню образования родителей учащихся, охарактеризована роль содержания учебного материала, дидактических условий и средств обучения в мотивации учебной деятельности.
The article is devoted to the polling results of the operating lyceums’ pupils of Lyubusk province in Poland. Among them are economically administrative, the operation of the information, mechatronical and clothes modeling departments. These results describe the peculiarities of “Basics of Enterprise” course studying motivation and its differences according to the sex characteristics and under investigation youth parents education. The role of the education materials content, the didactic conditions and means of education for the studying activity motivation are characterized in it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/930
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frejman.pdf114,86 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.