Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9334
Назва: Сучасне обличчя навчальних музеїв вищої школи
Інші назви: MODERN FACE OF UNIVERSITY MUSEUMS
Автори: Муравська, Світлана
Бібліографічний опис: Муравська, С. Сучасне обличчя навчальних музеїв вищої школи / Світлана Муравська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. - 2017. - Вип. 2, ч. 3. - С.157–161. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: музей
заклад вищої освіти
колекція
навчання
функція
museum
institution of higher education
collection
training
function
Серія/номер: Історія;
Короткий огляд (реферат): Стаття є спробою перевірити, якою мірою існуючі теоретичні знання про навчальну функцію музеїв вищої школи як основоположну відповідають реальному стану та окреслити нюанси реалізації вказаної місії. На основі емпіричного матеріалу, нагромадженого упродовж 2013–2017 рр. головним чином шляхом інтерв’ю з персоналом музеїв, автор доводить, що попри існуючий стереотип тільки третина збірок закладів вищої освіти Західної України основним напрямком своєї роботи визначають забезпечення навчального процесу, таким чином спростовуючи стереотип про винятково навчальну місію університетських музеїв. До цього переліку належать як музеї, які мають багатолітню історію свого існування і знаходяться в окремих, спеціально для цього відведених приміщеннях, так і невеличкі колекції, які розміщуються в аудиторіях під опікою викладачів відповідної кафедри. До категорії навчальних серед музеїв закладів вищої освіти передусім варто віднести музеї природничого профілю.
The article is an attempt to revise how existing theoretical knowledge about the educational function of museums of higher educational establishments as the basic one corresponds to the state in reality. Outlining the nuances of the implementation of this mission is also the task of research. It is based on the empirical material accumulated during 2013–2017, mainly through interviews with museum staff. Despite the existing stereotype the author argues only one third of the collections of HEE of Western Ukraine determine the main focus of their work on the educational process, thus refuting the stereotype exclusively training mission of university museums. This list includes both museums with long history which are located in separate rooms designated for this purpose specially, as well as small collections placed in the auditorium under the tutelage of teachers of the department. The category of educational museums of HEE includes the museums of the natural history primarily. The value of exhibits in such museums is enhanced by their rarity in the world of nature, therefore, a number of collections have the status of objects of national significance. Some museums are involved in the organization of student practice, although this process can not be called massive one.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9334
ISSN: 2307–7778
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2017. Вип. 2, ч. 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MURAVSKA.pdf124,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.