Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/934
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБідюк, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2011-11-30T07:48:13Z-
dc.date.available2011-11-30T07:48:13Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationБідюк, Н. Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних / Н. Бідюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 200-204.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/934-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема використання інтерактивних технологій навчання безробітних в освітній практиці США. Окрема увага приділяється розгляду проектних технологій, ігрових технологій, кейс-навчанню, технології кооперованого навчання. Теоретична модель педагогічних технологій навчання безробітних включає такі компоненти: гуманістичну складову, прагматизм, алгоритм використання ефективних технологій.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема использования интерактивных технологий обучения безработных в образовательной практике США. Отдельное внимание приделяется рассматриванию проектных технологий, игровых технологий, кейс-обучению, технологии кооперованого обучения. Теоретическая модель педагогических технологий обучения безработных состоит из компонентов: гуманистический, прагматизм, алгоритм использования эффективных технологий.en_US
dc.description.abstractThe problem of use of interactive technologies of education in training unemployed in educational practice in the USA has been viewed. Special attention is paid to consideration of projected technologies, play technologies, case-studies, technologies of cooperative teaching. Theoretical model of educational technology training of unemployed includes the following components: humanistic component, pragmatism, an algorithm using efficient technologies.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectінтерактивні технології навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectамериканські безробітніen_US
dc.titleВикористання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітнихen_US
dc.title.alternativeИспользование интерактивных технологий обучения в профессиональной подготовке американских безработныхen_US
dc.title.alternativeUsing interactive learning technologies in the training of U.S. unemployeden_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bidyk.pdf103,83 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.