Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/934
Title: Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних
Other Titles: Использование интерактивных технологий обучения в профессиональной подготовке американских безработных
Using interactive learning technologies in the training of U.S. unemployed
Authors: Бідюк, Наталія Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Бідюк, Н. Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних / Н. Бідюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 200-204.
Issue Date: Jun-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: інтерактивні технології навчання
професійна підготовка
американські безробітні
Abstract: У статті розглядається проблема використання інтерактивних технологій навчання безробітних в освітній практиці США. Окрема увага приділяється розгляду проектних технологій, ігрових технологій, кейс-навчанню, технології кооперованого навчання. Теоретична модель педагогічних технологій навчання безробітних включає такі компоненти: гуманістичну складову, прагматизм, алгоритм використання ефективних технологій.
В статье рассматривается проблема использования интерактивных технологий обучения безработных в образовательной практике США. Отдельное внимание приделяется рассматриванию проектных технологий, игровых технологий, кейс-обучению, технологии кооперованого обучения. Теоретическая модель педагогических технологий обучения безработных состоит из компонентов: гуманистический, прагматизм, алгоритм использования эффективных технологий.
The problem of use of interactive technologies of education in training unemployed in educational practice in the USA has been viewed. Special attention is paid to consideration of projected technologies, play technologies, case-studies, technologies of cooperative teaching. Theoretical model of educational technology training of unemployed includes the following components: humanistic component, pragmatism, an algorithm using efficient technologies.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/934
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bidyk.pdf103,83 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.