Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/934
Название: Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних
Другие названия: Использование интерактивных технологий обучения в профессиональной подготовке американских безработных
Using interactive learning technologies in the training of U.S. unemployed
Авторы: Бідюк, Наталія Михайлівна
Библиографическое описание: Бідюк, Н. Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних / Н. Бідюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 200-204.
Дата публикации: июн-2009
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: інтерактивні технології навчання
професійна підготовка
американські безробітні
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема використання інтерактивних технологій навчання безробітних в освітній практиці США. Окрема увага приділяється розгляду проектних технологій, ігрових технологій, кейс-навчанню, технології кооперованого навчання. Теоретична модель педагогічних технологій навчання безробітних включає такі компоненти: гуманістичну складову, прагматизм, алгоритм використання ефективних технологій.
В статье рассматривается проблема использования интерактивных технологий обучения безработных в образовательной практике США. Отдельное внимание приделяется рассматриванию проектных технологий, игровых технологий, кейс-обучению, технологии кооперованого обучения. Теоретическая модель педагогических технологий обучения безработных состоит из компонентов: гуманистический, прагматизм, алгоритм использования эффективных технологий.
The problem of use of interactive technologies of education in training unemployed in educational practice in the USA has been viewed. Special attention is paid to consideration of projected technologies, play technologies, case-studies, technologies of cooperative teaching. Theoretical model of educational technology training of unemployed includes the following components: humanistic component, pragmatism, an algorithm using efficient technologies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/934
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bidyk.pdf103,83 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.