Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/940
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМорська, Наталія Львівна-
dc.date.accessioned2011-11-30T08:14:11Z-
dc.date.available2011-11-30T08:14:11Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationМорська, Н. Болонський процес: прорив чи уніфікація української освіти / Н. Морська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 228-234.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/940-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості реформування та модернізації української освіти, зокрема, приєднання України до Болонського процесу, що стало своєрідним кроком до осучаснення та європеїзації національної вищої школи. Проводиться аналіз, як на практиці втілюються ідеї Болонського процесу, що нового, але вже апробованого європейцями, привнесено у вітчизняну систему освіти, чи дійсно в ній відбулися зміни, чи стала сучасна вища школа завдяки нововведенням привабливішою, якіснішою та конкурентоспроможною або лише відбулася спроба наблизити українську вищу освіту до світових стандартів.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются особенности реформирования и модернизации украинского высшего образования, в частности, присоединение Украины к Болонскому процессу, что стало своеобразным шагом к современизации та европеизации национальной высшей школы. Анализируется, как на практике внедряються идеи Болонского процесса, что нового, но уже апробированого европейцами, привнесено в отечественную систему образования, действительно ли осуществились изменения, стала ли современная высшая школа благодаря новшествам более привлекательной, качественной и конкурентноспособной, или лишь состоялась попытка наблизить украинское высшее образование к мировым стандартам.en_US
dc.description.abstractThe peculiarities of reformation and modernization of Ukrainian education, namely, the accession of Ukraine to Bologna process being a specific step towards updating and Europeanization of national higher schooling have been investigated in the article. The scientific analysis has been conducted concerning how the ideas of Bologna process are implemented in practice, which new educational issues yet already tested by the Europeans have been contributed to the national system of education. The interest of the article also concerns the questions of whether the changes have already taken place, whether modern higher school has become more attractive, of better quality and more competitive thanks to innovations, whether the attempts to approximate Ukrainian higher school to commonly accepted world standards have been effective.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectукраїнська освітаen_US
dc.subjectреформування та модернізація української освітиen_US
dc.titleБолонський процес: прорив чи уніфікація української освітиen_US
dc.title.alternativeБолонский процесс: прорыв или унификация украинского образованияen_US
dc.title.alternativeThe Bologna process: a breakthrough or unification of Ukrainian educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Morska.pdf131,5 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.