Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/940
Назва: Болонський процес: прорив чи уніфікація української освіти
Інші назви: Болонский процесс: прорыв или унификация украинского образования
The Bologna process: a breakthrough or unification of Ukrainian education
Автори: Морська, Наталія Львівна
Бібліографічний опис: Морська, Н. Болонський процес: прорив чи уніфікація української освіти / Н. Морська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 228-234.
Дата публікації: чер-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: Болонський процес
українська освіта
реформування та модернізація української освіти
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості реформування та модернізації української освіти, зокрема, приєднання України до Болонського процесу, що стало своєрідним кроком до осучаснення та європеїзації національної вищої школи. Проводиться аналіз, як на практиці втілюються ідеї Болонського процесу, що нового, але вже апробованого європейцями, привнесено у вітчизняну систему освіти, чи дійсно в ній відбулися зміни, чи стала сучасна вища школа завдяки нововведенням привабливішою, якіснішою та конкурентоспроможною або лише відбулася спроба наблизити українську вищу освіту до світових стандартів.
В статье рассматриваются особенности реформирования и модернизации украинского высшего образования, в частности, присоединение Украины к Болонскому процессу, что стало своеобразным шагом к современизации та европеизации национальной высшей школы. Анализируется, как на практике внедряються идеи Болонского процесса, что нового, но уже апробированого европейцами, привнесено в отечественную систему образования, действительно ли осуществились изменения, стала ли современная высшая школа благодаря новшествам более привлекательной, качественной и конкурентноспособной, или лишь состоялась попытка наблизить украинское высшее образование к мировым стандартам.
The peculiarities of reformation and modernization of Ukrainian education, namely, the accession of Ukraine to Bologna process being a specific step towards updating and Europeanization of national higher schooling have been investigated in the article. The scientific analysis has been conducted concerning how the ideas of Bologna process are implemented in practice, which new educational issues yet already tested by the Europeans have been contributed to the national system of education. The interest of the article also concerns the questions of whether the changes have already taken place, whether modern higher school has become more attractive, of better quality and more competitive thanks to innovations, whether the attempts to approximate Ukrainian higher school to commonly accepted world standards have been effective.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/940
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morska.pdf131,5 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.