Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/948
Title: Формування професійної компетентності інженерів-педагогів засобами інтернет-технологій
Other Titles: Формирование профессиональной компетентности инженеров-педагогов средствами интернет-технологий
Formation of professional competence of engineers-teachers means of Internet technologies
Authors: Олексів, Наталія Анатоліївна
Герасимчук, Олег Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Олексів, Н. Формування професійної компетентності інженерів-педагогів засобами Інтернет-технологій / Н. Олексів, О. Герасимчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 32-35.
Issue Date: May-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійна компетентність
інженер-педагог
інтернет-технології
Abstract: У статті досліджується роль Інтернет-технологій у процесі формування професійної компетентності інженерів-педагогів. Аналізуються аспекти використання цих технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців.
В статье исследуется роль Интернет-технологий в процессе формирования профессиональной компетентности инженеров-педагогов. Анализируются аспекты использования этих технологий в профессиональной подготовке будущих специалистов.
The article examines the role of Internet technologies in the process of professional competence of engineers-teachers. Analyzed aspects of using these technologies in the training of future specialists.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/948
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oleksiv.pdf105,67 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.