Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/958
Title: Особливості вивчення навчальної дисципліни «Деталі машин» у контексті вимог Болонського процесу
Other Titles: Особенности изучения учебной дисциплины «Детали машин» в контексте требований Болонского процесса
Features of learning a discipline "Machine parts" in the context of the Bologna process
Authors: Павх, Ігор Іванович
Bibliographic description (Ukraine): Павх, І. Особливості вивчення навчальної дисципліни "Деталі машин" у контексті вимог Болонського процесу / І. Павх // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 76-80.
Issue Date: May-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: деталі машин
Болонський процес
дисципліна
Abstract: У статті розглядається питання організації навчального процесу в кредитно-модульній системі професійно-педагогічної освіти у ВНЗ з урахуванням організаційно-методичного забезпечення на базі вивчення дисципліни «Деталі машин».
В статье рассматривается вопрос организации учебного процесса в кредитно-модульной системе профессионально-педагогического образования в вузах на основе организационно-методического обеспечения на базе изучения дисциплины «Детали машин».
The article discusses the educational process in the credit-modular system of vocational and teacher education in universities considering organizational methods on the basis of the discipline "Machine parts".
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/958
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavx.pdf115,71 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.