Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/960
Title: Формування професійних знань майбутніх програмістів у контексті Болонського процесу
Other Titles: Формирование профессиональных знаний будущих программистов в контексте Болонского процесса
Formation of professional knowledge for future programmers in the context of the Bologna Process
Authors: Падалко, Анатолій Михайлович
Падалко, Ніна Йосипівна
Собчук, Оксана Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Падалко, А. Формування професійних знань майбутніх програмістів у контексті Болонського процесу / А. Падалко, Н. Падалко, О. Собчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 84-87.
Issue Date: May-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійні знання
майбутні програмісти
Болонський проес
Abstract: У статті пропонується в руслі основних принципів акмеології застосування у навчальному процесі ВНЗ нової педагогічної технології для підвищення рівня фахової підготовки майбутніх програмістів.
В статье предлагается в русле основных принципов акмеологии применения в учебном процессе ВУЗа новой педагогической технологии для повышения уровня профессиональной подготовки будущих программистов.
The paper presents the basic principles in line acmeology application in the educational process of the new university educational technology to improve the professional preparation of future programming.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/960
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Padalko1.pdf95,41 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.