Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9633
Title: Дослідження Поділля в науково-теоретичній спадщині Володимира Гериновича
Other Titles: Исследование Подолья в научно-теоретическом наследии Владимира Гериновича
RESEARCH OF PODILLIA REGION IN SCIENTIFIC-THEORETICAL HERITAGE OF VOLODYMYR GERYNOVYCH
Authors: Островий, Володимир
Keywords: В. Ґеринович
Поділля
науково-дослідна робота
краєзнавство
Інститут народної освіти
В. Геринович
Подолье
научно-исследовательская работа
краеведение
Ин- ститут народного образования
V. Gerynovych
Podillia region
research work
country study
Institute of people’s education
Issue Date: 2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Citation: Островий В. Дослідження Поділля в науково-теоретичній спадщині Володимира Гериновича / Володимир Островий // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. - 2012. - Вип. 2. - С. 241–246. - Бібліогр. в кінці ст.
Series/Report no.: Історія;
Abstract: У статті аналізується внесок Володимира Ґериновича у дослідження історичного краєзнавства, висвітлюється багатовекторність та системність підходів ученого в популяризації історії Поділля.
В статье анализируется вклад Владимира Гериновича в исследование исторического краеведения, освещается многовекторность и системность подходов ученого в популяризации истории Подолья.
The contribution of Volodymyr Gerynovych into the research of Podillia region and namely in the sphere of history, highlights and multi-systemic approaches scientist to popularize history of Podillia region.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9633
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія, 2012, Вип. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostrovyy.pdf134,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.