Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/968
Назва: Структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів
Інші назви: Структурирования содержания филологической подготовки студентов педагогических колледжей
Structuring content philological training student teachers' colleges
Автори: Мартинюк, Алла Петрівна
Бібліографічний опис: Мартинюк, А. Структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів / А. Мартинюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 120-124.
Дата публікації: тра-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: філологічна підготовка
педагогічний коледж
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів. Дослідження спирається на розуміння категорій «зміст освіти» і «зміст навчання». Визначаються основні критерії структурування змісту філологічної підготовки.
В статье рассматривается проблема структурирования содержания филологической подготовки студентов педагогических колледжей. Исследование опирается на понимание категорий «содержание образования» и «содержание обучения». Определяются основные критерии структурирования содержания филологической подготовки.
The article discusses the problem of structuring the content of philological training of students of pedagogical colleges. The study is based on understanding the categories of "educational content" and "learning content". The basic criteria for structuring the content of philological training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/968
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maryunyk.pdf101,95 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.