Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9897
Title: Методика діагностики навчальних досягнень учнів з курсу "Основи здоров'я"
Authors: Рудик, О.
Bibliographic description (Ukraine): Рудик, О. Методика діагностики навчальних досягнень учнів з курсу "Основи здоров'я" / О. Рудик // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 13–14. - Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: Основи здоров'я
Abstract: В сучасних умовах, коли відбуваєтьсязміна загальної освітньої парадигми,суттєво видозмінюються підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.Зокрема, головний акцент робитьсяне на нформаційну спрямованість навчання, а на розвиток особистості учня. Саме тому паралельно з інформатизацією відбувається активне впровадження педагогічних технологій розвитку соціально-психологічних компетентностей (життєвих навичок) учнів, метою яких є поліпшення соціальної адаптації дітей та підвищення їх готовності до життя у cучасному світі. В Україніосвіта на засадах життєвихнавичокреалізується через шкільний предмет «Основи здоров’я».
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9897
Appears in Collections:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5Ryduk.pdf67,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.