Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9897
Title: | Методика діагностики навчальних досягнень учнів з курсу "Основи здоров'я" |
Authors: | Рудик, О. |
Bibliographic description (Ukraine): | Рудик, О. Методика діагностики навчальних досягнень учнів з курсу "Основи здоров'я" / О. Рудик // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 13–14. - Бібліогр. в кінці ст. |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Keywords: | Основи здоров'я |
Abstract: | В сучасних умовах, коли відбуваєтьсязміна загальної освітньої парадигми,суттєво видозмінюються підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.Зокрема, головний акцент робитьсяне на нформаційну спрямованість навчання, а на розвиток особистості учня. Саме тому паралельно з інформатизацією відбувається активне впровадження педагогічних технологій розвитку соціально-психологічних компетентностей (життєвих навичок) учнів, метою яких є поліпшення соціальної адаптації дітей та підвищення їх готовності до життя у cучасному світі. В Україніосвіта на засадах життєвихнавичокреалізується через шкільний предмет «Основи здоров’я». |
URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9897 |
Appears in Collections: | Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5Ryduk.pdf | 67,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.