Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9910
Назва: Самооцінка і рівень домагань старшокласників
Автори: Каспрук, Н.
Бібліографічний опис: Каспрук Н. Самооцінка і рівень домагань старшокласників / Н. Каспрук // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 47–49. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: самооцінка
домагання
старшокласники
Короткий огляд (реферат): Формування самооцінки у школярів є одним із найважливіших завдань сучасної школи і водночас актуальною проблемою психолого-педагогічної науки. Самооцінка – це оцінка особистістю самої себе, своїх можливостей, якостей і місця серед інших людей, що, безумовно, належить до базових якостей особистості. Вона впливає на всі сторони життя, емоційне самопочуття, взаємини з оточуючими, розвиток здібностей, ставлення до успіхів і невдач. Самооцінка тісно пов’язана з рівнем домагань особистості, оскільки, як показали дослідження, при гармонійному їх поєднанні може формуватися збалансована особистість, а при дивергенції рівнів – виникати дискомфорт, який викликає підвищення тривожності, агресивності, зміни типу реакцій на фрустрацію. Крім того самооцінка і рівень домагань є важливими показниками становлення самосвідомості особистості у старшому шкільному віці, основним завданням якого є професійне самовизначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9910
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18Kaspryk.pdf79,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.