Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9927
Название: Конкурентоспроможність туристичних підприємств м. Тернопіль
Авторы: Герман, І.
Библиографическое описание: Герман, І. Конкурентоспроможність туристичних підприємств м. Тернопіль / І. Герман // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 69–71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2013
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: туристичні підприємства
Краткий осмотр (реферат): Розвиток туристичної галузі все більше стає залежним від рівня конкуренції туристичних організацій, адже загальновідомим є факт, що якість послуг напряму залежить від рівня конкуренції в регіоні – чим вищий рівень конкуренції підприємств, тим вищою є якість послуг, що пропонуються споживачам. Для туризму це особливо актуально, оскільки від якості наданих послуг залежать не лише враження туриста від здійсненої подорожі, але й його безпека, здоров’я і навіть життя. В листопаді 2010 року в Україні було скасовано ліцензування турагентської діяльності. Це суттєво спростило процедуру створення турагентської організації і, в свою чергу, стало поштовхом до появи великої кількості туристичних агентів, що значно посилило конкуренцію на ринку туристичних послуг та вплинуло на якість послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9927
Располагается в коллекциях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
75German.pdf71,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.