Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9927
Назва: Конкурентоспроможність туристичних підприємств м. Тернопіль
Автори: Герман, І.
Бібліографічний опис: Герман, І. Конкурентоспроможність туристичних підприємств м. Тернопіль / І. Герман // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 69–71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: туристичні підприємства
Короткий огляд (реферат): Розвиток туристичної галузі все більше стає залежним від рівня конкуренції туристичних організацій, адже загальновідомим є факт, що якість послуг напряму залежить від рівня конкуренції в регіоні – чим вищий рівень конкуренції підприємств, тим вищою є якість послуг, що пропонуються споживачам. Для туризму це особливо актуально, оскільки від якості наданих послуг залежать не лише враження туриста від здійсненої подорожі, але й його безпека, здоров’я і навіть життя. В листопаді 2010 року в Україні було скасовано ліцензування турагентської діяльності. Це суттєво спростило процедуру створення турагентської організації і, в свою чергу, стало поштовхом до появи великої кількості туристичних агентів, що значно посилило конкуренцію на ринку туристичних послуг та вплинуло на якість послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9927
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75German.pdf71,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.