Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9952
Title: Особливості навчання учнів проектуванню та виготовленню аксесуарів
Authors: Гнатішин, Н.
Bibliographic description (Ukraine): Гнатішин, Н. Особливості навчання учнів проектуванню та виготовленню аксесуарів / Н. Гнатішин // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 135–136. - Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: проектування аксесуарів
виготовлення аксесуарів
Abstract: У зв’язку з реформуванням загальної середньої освіти профільне навчання набуло нового етапу розвитку в своєму існуванні. Ідея профілізації старшої школи відображена в основних державних документах, які визначають розвиток освітньої системи в підготовці професійних майбутніх фахівців для галузей народного господарства. На сьогодні серед учнів актуальними є ті професії, які приносять здебільшого не моральне, а матеріальне задоволення. У деяких учнів та батьків складається негативне ставлення до змісту трудового навчання у зв’язку з невідповідністю його з потребами суспільного розвитку. Тому перед сучасним профільним навчанням постає складне завдання – розвіяти такі негативні уявлення. Завдяки навчанню за технологічним профілем здійснюється підготовка учнів до багатьох професій: від масових низько кваліфікованих, які потребують значного фізичного навантаження, до більш кваліфікованих робітничих професій, престижних, які можна отримати, продовживши навчання у вищих навчальних закладах.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9952
Appears in Collections:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46Gnatishun.pdf57,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.