Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742| Название: | Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) | 
| Авторы: | Пермякова, Ольга Григорівна | 
| Библиографическое описание: | Пермякова О. Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич : Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка, 2011. № 5 (76). С.94–99. | 
| Дата публикации: | 2011 | 
| Издательство: | Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка | 
| Ключевые слова: | навчання успішність рівень знань учнів диференціація навчання моніторинг оцінювання тестування | 
| Краткий осмотр (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій. Зроблено спробу висвітлити традиційні підходи до вимірювання та оцінювання рівня знань учнів в Європі в другій половині ХХ століття. Розкрито специфіку диференційного навчання учнів у загальноосвітніх закладах Європи. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742 | 
| Располагается в коллекциях: | Статті | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5_2011_Permiakova.pdf | 191,1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

