Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742| Назва: | Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) | 
| Автори: | Пермякова, Ольга Григорівна | 
| Бібліографічний опис: | Пермякова О. Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич : Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка, 2011. № 5 (76). С.94–99. | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Видавництво: | Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка | 
| Ключові слова: | навчання успішність рівень знань учнів диференціація навчання моніторинг оцінювання тестування | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій. Зроблено спробу висвітлити традиційні підходи до вимірювання та оцінювання рівня знань учнів в Європі в другій половині ХХ століття. Розкрито специфіку диференційного навчання учнів у загальноосвітніх закладах Європи. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5_2011_Permiakova.pdf | 191,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

