Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16130| Title: | Якість навчання та виховання на уроках трудового навчання: постановка проблеми |
| Authors: | Фрейман, Станіслава-Данута |
| Bibliographic description (Ukraine): | Фрейман С.-Д. Якість навчання та виховання на уроках трудового навчання: постановка проблеми // Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти : матеріали міжнародного науково-практичного семінару (м. Тернопіль, 18 лютого 2020 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 57-59 |
| Issue Date: | 18-Feb-2020 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Keywords: | навчання уроки трудового навчання методи навчання технологій у школі |
| Abstract: | Реалізація навчальних цілей, що лежать в основі змісту відповідно до програми, яка матеріалізується тоді, коли дидактична та навчальна робота планується учителями технологій спочатку шляхом детального результативного плану (на один семестр чи навчальний рік), а потім у формі індивідуальної дидактичної роботи заняття, потребує постановки цілей, враховуючи різні типи уроків, які гарантують різні способи навчання, а також правильно підібрані правила та методи навчання. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16130 |
| Appears in Collections: | Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 16_FREYMAN STANISLAVA-DANUTA.pdf | 155,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.