Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18584
Title: Реалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків godot
Authors: Балик, Надія Романівна
Буяк, Богдан Богданович
Габрусєв, Валерій Юрійович
Bibliographic description (Ukraine): Балик Н. Р., Буяк Б.Б., Габрусєв В.Ю. Реалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків godot // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів (Одеса, 25-26 березня 2021 р.). Одеса ; Видавництво ОНАХТ, 2021. С. 46–49.
Issue Date: 25-Mar-2021
Publisher: Видавництво ОНАХТ
Abstract: Сьогодні комп’ютерні ігри – це не просто розваги, а платформи, на яких моделюють віртуальні ситуації, випробовують нові стратегії, розробляють та моделюють нові ідеї. Прогнозується, що найближчим часом ігрове навчання (game-based learning) швидко зростатиме. Однак відкриття вищими навчальними закладами нових напрямів підготовки фахівців зіштовхується з проблемою вибору відповідних інструментальних засобів, які можна використовувати для здійснення game-based learning. Розглянутий ігровий двигун godot як найкраще підходить для здійснення game-based learning як перший засіб ознайомлення із специфічними особливостями розробки ігрових додатків у навчальних закладах для здобувачів освітньо-професійної програми «інженерія ігрових проєктів».
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18584
Appears in Collections:Тези конференцій (міжфакультетні)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
These_game.pdf537,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.