Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22139
Назва: Використання у рекламному знаці психологічних факторів рекламного впливу
Інші назви: Usage of Psychological Factors of Publicity Influence in the Publicity Sign
Автори: Лиса, Наталія
Бібліографічний опис: Лиса Н. Використання у рекламному знаці психологічних факторів рекламного впливу // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТДПУ, 2001. Вип. 2. С. 88-90
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТДПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Мовознавство;
Короткий огляд (реферат): The article deals with the peculiarities of the publicity sign and psychological fiictors of publicity influence. Reflection of public needs in structure of publicity signs and their classification is given. The conclusion about explicit and implicit (often metaphoric) representation of pubüc needs and qualities of goods is made in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22139
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2001. Вип. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2001-2-87-89.pdf67,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.