Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2233
Title: Російська саксофона школа: особливості розвитку та проекція на становлення української школи виконавства
Other Titles: Русская саксофонная школа: особенности развития и проекция на становление украинской школы исполнительства
Russian Saxophone School: Features Of Development And Projection On Formation Of Ukrainian School Of Executor
Authors: Максименко, Лілія Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Максименко, Л. В. Російська саксофона школа: особливості розвитку та проекція на становлення української школи виконавства / Л. В. Максименко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 83–88. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: академічна саксофонна школа
виконавська традиція
характерні особливості
репертуар
Abstract: У статті простежено історичний шлях від зародження та розвитку саксофонного виконавства в Росії до становлення академічної школи. Визначено національні особливості школи, конкретизовано позитивні та негативні фактори розвитку з метою осмислення цієї моделі виконавської школи та можливістю наслідування кращих якостей у становленні власної національної виконавської традиції.
В статье прослежено исторический путь от зарождения и развития саксофонного исполнительства в России до становления академической школы. Определены национальные особенности школы, конкретизированы позитивные и негативные факторы развития с целью осмысления этой модели исполнительской школы и возможностью наследования лучших качеств в становлении собственной национальной исполнительской традиции.
In article it is tracked a historical way from origin and development of saxophone executor in Russia before formation of the academic school. National features of school are defined, positive and negative factors of development are concretized for the purpose of judgment of the given model of performing school and possibility of inheritance of better qualities in formation of own national performing tradition.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2233
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
maksumenko.pdf103,62 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.