Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2233
Назва: Російська саксофона школа: особливості розвитку та проекція на становлення української школи виконавства
Інші назви: Русская саксофонная школа: особенности развития и проекция на становление украинской школы исполнительства
Russian Saxophone School: Features Of Development And Projection On Formation Of Ukrainian School Of Executor
Автори: Максименко, Лілія Василівна
Бібліографічний опис: Максименко, Л. В. Російська саксофона школа: особливості розвитку та проекція на становлення української школи виконавства / Л. В. Максименко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 83–88. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: академічна саксофонна школа
виконавська традиція
характерні особливості
репертуар
Короткий огляд (реферат): У статті простежено історичний шлях від зародження та розвитку саксофонного виконавства в Росії до становлення академічної школи. Визначено національні особливості школи, конкретизовано позитивні та негативні фактори розвитку з метою осмислення цієї моделі виконавської школи та можливістю наслідування кращих якостей у становленні власної національної виконавської традиції.
В статье прослежено исторический путь от зарождения и развития саксофонного исполнительства в России до становления академической школы. Определены национальные особенности школы, конкретизированы позитивные и негативные факторы развития с целью осмысления этой модели исполнительской школы и возможностью наследования лучших качеств в становлении собственной национальной исполнительской традиции.
In article it is tracked a historical way from origin and development of saxophone executor in Russia before formation of the academic school. National features of school are defined, positive and negative factors of development are concretized for the purpose of judgment of the given model of performing school and possibility of inheritance of better qualities in formation of own national performing tradition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2233
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
maksumenko.pdf103,62 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.