Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22778| Название: | Особливості змісту підручників з хімії в українській дорадянській школі | 
| Авторы: | Донік, Олена | 
| Библиографическое описание: | Донік О. Особливості змісту підручників з хімії в українській дорадянській школі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 76–82. | 
| Дата публикации: | 2007 | 
| Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Серия/номер: | Педагогіка; | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються підручники і навчальні посібники з хімії, які використовувалися в реальних і комерційних училищах України в останній третині ХІХ — на початку ХХ ст. Коротко проаналізовано їхній зміст, структуру, науково-методичні погляди авторів. Зроблено висновок, що на початку ХХ ст. у більшості шкільних підручників з хімії розглядалися періодичний закон і періодична система Д. Менделєєва, початкові поняття з хімії спиралися на атомно-молекулярне вчення, теорію хімічної будови органічних речовин. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22778 | 
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2 | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Donik.pdf | 382,12 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

