Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226| Название: | Технології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовища | 
| Авторы: | Рашина, Інна | 
| Библиографическое описание: | Рашина І. Технології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовища // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 364-368. | 
| Дата публикации: | 13-мая-2021 | 
| Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Ключевые слова: | розлади атистичного спектру діти з розладами атистичного спектру інклюзивне середовище | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті висвітлено основні підходи до аналізу поняття «розлади атистичного спектру», запропоновані науковцями у галузі медицини, психології та педагогіки. Актуалізовано необхідність включення дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти у ранньому віці. Представлено результати дослідження, проведеного з метою виявлення індивідуальних особливостей дітей з РАС дошкільного віку. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226 | 
| Располагается в коллекциях: | Соціальна робота: виклики сьогодення | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Rashina.pdf | 190,04 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

