Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226
Название: Технології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовища
Авторы: Рашина, Інна
Библиографическое описание: Рашина І. Технології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовища // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 364-368.
Дата публикации: 13-мая-2021
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: розлади атистичного спектру
діти з розладами атистичного спектру
інклюзивне середовище
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено основні підходи до аналізу поняття «розлади атистичного спектру», запропоновані науковцями у галузі медицини, психології та педагогіки. Актуалізовано необхідність включення дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти у ранньому віці. Представлено результати дослідження, проведеного з метою виявлення індивідуальних особливостей дітей з РАС дошкільного віку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226
Располагается в коллекциях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rashina.pdf190,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.