Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226
Title: Технології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовища
Authors: Рашина, Інна
Bibliographic description (Ukraine): Рашина І. Технології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовища // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 364-368.
Issue Date: 13-May-2021
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: розлади атистичного спектру
діти з розладами атистичного спектру
інклюзивне середовище
Abstract: У статті висвітлено основні підходи до аналізу поняття «розлади атистичного спектру», запропоновані науковцями у галузі медицини, психології та педагогіки. Актуалізовано необхідність включення дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти у ранньому віці. Представлено результати дослідження, проведеного з метою виявлення індивідуальних особливостей дітей з РАС дошкільного віку.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226
Appears in Collections:Соціальна робота: виклики сьогодення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rashina.pdf190,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.