Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23314
Назва: Теоретико-методичні засади компетентнісного підходу в технологічній освіті
Автори: Коберник, Олександр
Бібліографічний опис: Коберник О. Теоретико-методичні засади компетентнісного підходу в технологічній освіті // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 33-37.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовується сутність, підходи до трактування компетентнісного підходу, визначаються провідні компетенції в технологічній освіті основної школи та механізми їх формування в процесі трудового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23314
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobernyk.pdf316,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.