Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23316
Title: Теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації
Authors: Сисоєва, Олена
Bibliographic description (Ukraine): Сисоєва О. Теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 44-50.
Issue Date: 2007
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У даній статті розглянуто теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутніх фахівців вищих навчальних закладів. Акцентується увага на різних підходах до визначення поняття компетенції і компетентності. Запропоновано шляхи формування компетентної особистості технічного фахівця та інтегровано модель ключових компетенцій. Визначено напрямки розв’язування проблеми формування професійної компетентності в сучасному світі.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23316
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sysoieva.pdf336,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.