Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24488
Title: Global modalities for social workers: will Ukrainian education use the momentum to change?
Other Titles: Глобальні модальності для соціальних працівників: чи скористається українська освіта моментом, щоб змінитися?
Authors: Semigina, Tetyana
Karagodina, Olena
Bibliographic description (Ukraine): Semigina Т., Karagodina O. Global modalities for social workers: will Ukrainian education use the momentum to change? // Social Work and Education. 2021. Vol. 8, No. 2. P. 275-289
Issue Date: 2021
Keywords: transnational social context
global agenda
human rights
education
social work
profession
транснаціональний соціальний контекст
глобальний порядок денний
права людини
освіта
соціальна робота
професія
Abstract: The study outlines the current global priorities and standards of social work, which are formed, approved and further promoted by the International Federation of Social Workers (IFSW) and the International Association of Schools of Social Work (IASSW). This study was undertaken with regard to the concept of ‘person-in environment ’and context of social work, as well as human rights framework. The analysis demonstrate all recent global standards adopted by IFSW and IASSW are based on such principles as collectivism, addressing the structural causes of social problems, and building up the research and academic strengths of the profession. Despite the neoliberal turn within the socioeconomic context (manifestating in marketisation, consumerisation and managerialisation) and professional debates on knowledge indigenization, the key global priorities of social work as a profession include the following idealistic expectations: professional promoting social and economic justice, preventing conditions that restrict human rights, eradicating poverty and improving the quality of life of all people. The specific applications are drawn for Ukrainian social work education in order to support social workers in viewing their clients not from a needs-based standpoint, but through the lens of promotion of human rights and social solidarity.
Стаття окреслює поточні глобальні пріоритети та стандарти соціальної роботи, які формуються, затверджуються та надалі просуваються Міжнародною федерацією соціальних працівників (МФСП) та Міжнародною асоціацією шкіл соціальної роботи (МАШСР). Це дослідження було проведено з урахуванням поняття "людина в оточенні" та контексту соціальної роботи, а також системи прав людини. Аналіз демонструє, що всі останні глобальні стандарти, ухвалені МФСП та МАШСР, базуються на таких принципах, як колективізм, усунення структурних причин соціальних проблем, а також нарощування наукових та академічних сил соціальної роботи як професії. Незважаючи на неоліберальний поворот у транснаціональному соціально-економічному контексті (що проявляється в маркетизації, споживацтві та явищі менеджеріалізму) та гострі професійні дебати щодо значення місцевих знань (знання та практики корінних народів), ключові глобальні пріоритети соціальної роботи як професії включають такі ідеалістичні очікування, як: професійне сприяння соціальній та економічній справедливості, запобігання умовам, що обмежують права людини, викорінення бідності та покращання якості життя всіх людей. Українська освіта та практика соціальної роботи, як правило, надмірно акцентують увагу на послугах соціальної реабілітації та соціального обслуговування. «Корінні знання» в Україні підтримують патерналістську професійну культуру соціальної роботи і очікування клієнтів, що соціальні мають вирішити всі їхні проблеми, що суперечить сучасним глобальним принципам соціальної роботи. У статті запропоновано, яким чином можна застосувати ці стандарти в українській освіті із соціальної роботи. Йдеться, насамперед, про підтримку соціальних працівників у тому, щоб вони сприймали своїх клієнтів не з точки зору потреб, а з позиції прав людини та соціальної солідарності.
Description: DOI : 10.25128/2520-6230.21.2.11
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24488
Appears in Collections:Social Work and Education Vol. 8 No. 2 (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semigina_Karagodina.pdf678,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.