Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24796
Title: Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів як об’кт самоосвітньої діяльності вчителя початкових класів
Authors: Степанець, Н. М.
Bibliographic description (Ukraine): Степанець Н. М. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів як об’кт самоосвітньої діяльності вчителя початкових класів // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової: збірник матеріалів ІІІ соціокультурної реальності Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 09–10 квітня 2020 року). Тернопіль : Тайп, 2020. С. 366–368.
Issue Date: 9-Apr-2020
Publisher: Тайп
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24796
Appears in Collections:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanets.pdf1,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.