Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24796
Назва: Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів як об’кт самоосвітньої діяльності вчителя початкових класів
Автори: Степанець, Н. М.
Бібліографічний опис: Степанець Н. М. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів як об’кт самоосвітньої діяльності вчителя початкових класів // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової: збірник матеріалів ІІІ соціокультурної реальності Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 09–10 квітня 2020 року). Тернопіль : Тайп, 2020. С. 366–368.
Дата публікації: 9-кві-2020
Видавництво: Тайп
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24796
Розташовується у зібраннях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanets.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.