Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3341
Назва: Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови
Автори: Пасічник, Сусанна
Черник, Петро
Бібліографічний опис: Пасічник, С. Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови / Сусанна Пасічник, Петро Черник // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р. Гром’як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 33. – C. 55-59. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: мовленнєва діяльність
рецептивна діяльність
екстенсивне читання,позааудиторне читання
навчальне читання
ґрунтовне читання.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто читання, як вид мовленнєвої діяльності у контексті вивченняіноземних мов. Аналізується читання, як вид рецептивної діяльності, що розвиває навичкисамостійної роботи, мовну здогадку, формує такі якості, як працелюбність, наполегливість,сприяє підвищенню мотивації. Виділено функції читання іншомовних текстів
The article considers reading as a kind of language skill in the context of learning of foreignlanguages. The reading is analyzed as a kind of receptive activity that develops skills of independentwork, linguistic guess, nurtures such qualities as diligence, perseverance, and improves motivation. Thefunctions of the reading of foreign-language texts are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3341
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pasichnyk_Susanna.pdf258,77 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.