Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3341
Название: Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови
Авторы: Пасічник, Сусанна
Черник, Петро
Библиографическое описание: Пасічник, С. Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови / Сусанна Пасічник, Петро Черник // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р. Гром’як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 33. – C. 55-59. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: мовленнєва діяльність
рецептивна діяльність
екстенсивне читання,позааудиторне читання
навчальне читання
ґрунтовне читання.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто читання, як вид мовленнєвої діяльності у контексті вивченняіноземних мов. Аналізується читання, як вид рецептивної діяльності, що розвиває навичкисамостійної роботи, мовну здогадку, формує такі якості, як працелюбність, наполегливість,сприяє підвищенню мотивації. Виділено функції читання іншомовних текстів
The article considers reading as a kind of language skill in the context of learning of foreignlanguages. The reading is analyzed as a kind of receptive activity that develops skills of independentwork, linguistic guess, nurtures such qualities as diligence, perseverance, and improves motivation. Thefunctions of the reading of foreign-language texts are highlighted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3341
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 33

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pasichnyk_Susanna.pdf258,77 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.