Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3341
Title: Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови
Authors: Пасічник, Сусанна
Черник, Петро
Bibliographic description (Ukraine): Пасічник, С. Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови / Сусанна Пасічник, Петро Черник // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р. Гром’як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 33. – C. 55-59. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: мовленнєва діяльність
рецептивна діяльність
екстенсивне читання,позааудиторне читання
навчальне читання
ґрунтовне читання.
Abstract: В статті розглянуто читання, як вид мовленнєвої діяльності у контексті вивченняіноземних мов. Аналізується читання, як вид рецептивної діяльності, що розвиває навичкисамостійної роботи, мовну здогадку, формує такі якості, як працелюбність, наполегливість,сприяє підвищенню мотивації. Виділено функції читання іншомовних текстів
The article considers reading as a kind of language skill in the context of learning of foreignlanguages. The reading is analyzed as a kind of receptive activity that develops skills of independentwork, linguistic guess, nurtures such qualities as diligence, perseverance, and improves motivation. Thefunctions of the reading of foreign-language texts are highlighted.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3341
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pasichnyk_Susanna.pdf258,77 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.