Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36756
Назва: Мікролекції та nano-learning у викладанні іноземної мови: як TikTok і Instagram змінюють освітні парадигми
Автори: Терновська, Л. М.
Стефанчук, Богдана Миколаївна
Бібліографічний опис: Терновська Л. М., Стефанчук Б. М. Мікролекції та nano-learning у викладанні іноземної мови: як TikTok і Instagram змінюють освітні парадигми // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу: збірник тез VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 травня 2025 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 161-163
Дата публікації: 15-тра-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36756
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ternovska.pdf367,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.