Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36841
Назва: | Potential of Service-Learning in Social Work Education: Experiences of Three Countries |
Інші назви: | Потенціал суспільно-орієнтованого навчання в підготовці фахівців із соціальної роботи: досвід трьох країн |
Автори: | Sadzaglishvili, Shorena Brozmanová Gregorová, Alzbeta Skyba, Michaela Gusak, Nataliia Matulayová, Tatiana Matulayová, Nataša |
Бібліографічний опис: | Potential of Service-Learning in Social Work Education: Experiences of Three Countries / Sh. Sadzaglishvili et al. // Social Work and Education. Ternopil : Vector, 2025. Vol. 12. No. 1. P. 129-142. DOI : 10.25128/2520-6230.25.1.10 |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Vektor |
Ключові слова: | service-learning social work education суспільно-орієнтованого навчання підготовка майбітніх фахівців із соціальної роботи |
Короткий огляд (реферат): | The study provides an answer to the question of the potential of service-learning in social work education in the context of the current challenges of the social work profession. Service-learning is a teaching and learning strategy that combines service with education to develop students' knowledge, skills, and civic engagement while solving community problems and challenges. The study reflects the theoretical background and examples of service-learning integration into social work education in Slovakia, Ukraine, and Georgia. Experience shows that the service-learning strategy can develop specific competencies necessary for the performance of social work in practice and has the potential to respond to current challenges of social work in the early stages of the professionalization of social workers. Дослідження дає відповідь на питання про потенціал суспільно-орієнтованого навчання в підготовці фахівців із соціальної роботи в контексті сучасних викликів професії. Суспільно-орієнтоване навчання – це стратегія викладання та навчання, яка поєднує послуги з освітою для розвитку знань, навичок і громадянської активності студентів під час вирішення проблем і викликів громади. Дослідження відображає теоретичні основи та приклади інтеграції суспільно-орієнтованого навчання в освіту із соціальної роботи в Словаччині, Україні та Грузії. Досвід показує, що стратегія суспільно-орієнтованого навчання може розвинути специфічні компетенції, необхідні для виконання соціальної роботи на практиці, і має потенціал для відповіді на поточні виклики соціальної роботи на ранніх етапах професіоналізації соціальних працівників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://journals.uran.ua/swe/issue/view/19155 http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36841 |
ISSN: | 2520-6230 2520-6451 |
Розташовується у зібраннях: | Social Work and Education Vol. 12. No. 1 (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6_Sadzaglishvili_et_al.pdf | 686,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.