Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37971
Назва: Роль освітніх хакатонів у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої освіти з фізичної культури
Автори: Омельяненко, Володимир Григорович
Омельяненко, Інна Олександрівна
Бібліографічний опис: Омельяненко В., Омельяненко І. Роль освітніх хакатонів у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої освіти з фізичної культури // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 147-154
Дата публікації: 23-жов-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: освітній хакатон
професійний стандарт
ключові компетентності
вчитель фізичної культури
educational hackathon
professional standard
key competencies
physical education teacher
Короткий огляд (реферат): У статті показано можливості освітнього хакатону, як інноваційної технології навчання здобувачів вищої освіти з фізичної культури, у формуванні ключових компетентностей, окреслених Професійним стандартом «Вчитель закладу загальної середньої освіти». Аналіз ключових аспектів освітнього хакатону та сутності ключових компетентностей дозволяють стверджувати про можливість комплексного формування професійних компетентностей та здатності до навчання впродовж життя здобувачів вищої освіти з фізичної культури.
The article demonstrates the potential of the educational hackathon as an innovative learning technology for higher education students majoring in physical education in developing the key competencies outlined in the Professional Standard «Teacher of General Secondary Education Institution». An analysis of the key aspects of the educational hackathon and the essence of core competencies allows us to conclude that this format enables the comprehensive formation of professional competencies and the ability of physical education students to engage in lifelong learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37971
Розташовується у зібраннях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26_Omelianenko_Omelianenko.pdf298,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.