Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5160
Title: Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу
Other Titles: Концепция модернизации профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии на основе компетентностного подхода
The concept of modernization of professional training of bachelors of romance-germanic philology based on competence approach
Authors: Колесниченко, Н. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Н. Ю. Колесниченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 25–30. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: модернізація
професійна підготовка
бакалавр романо-германської філології
компетентністний підхід
лінгвокомунікативна компетентність
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Висвітлено проблеми вдосконалення професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології. Особлива увага приділена проектуванню концептуальної моделі модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу. Вказано чинники, конкретизовано основні етапи, встановлено й охарактеризовано загальнодидактичні та специфічні принципи організації вказаного процесу.
Отражены проблемы совершенствования профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии. Особое внимание уделено проектированию концептуальной модели модернизации профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии на основе компетентностного подхода. Указаны причины, конкретизированы основные этапы, установлены и проанализированы общедидактические и специфические принципы организации указанного процесса.
The article is focused on the problems of improving the professional training of bachelors of Romance-Germanic Philology. Particular attention is paid to the design of a conceptual model of modernization professional training of bachelors of Romance-Germanic Philology with competence-based approach being its ground. Main phases, general didactic and specific principles necessary for the organization of this process are highlighted.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5160
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesni4enko.pdf133,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.