Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1013
Назва: Дослідження ролі інтенсивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі
Інші назви: Исследование роли интенсивных образовательных технологий в учебно-воспитательном процессе
Investigation of the role of intensive educational technologies in the educational process
Автори: Панасюк, Наталія Леонідівна
Бібліографічний опис: Панасюк, Н. Дослідження ролі інтенсивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Н. Панасюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 293-298.
Дата публікації: тра-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інтенсивні освітні технології
навчально-виховний процес
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується роль інтенсивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі. Аналізуються аспекти професійної підготовки особистості майбутнього інженера-педагога.
В статье исследуется роль интенсивных образовательных технологий в учебно-воспитательном процессе. Анализируются аспекты профессиональной подготовки личности будущего инженера-педагога.
The authors examine the role of intensive educational technology in the educational process. Analyzed aspects of the individual training of future engineers-teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1013
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panasyk1.pdf105,38 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.