Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/109
Назва: Особливості навчально-методичної підготовки майбутніх перекладачів у вищій педагогічній школі
Інші назви: Особенности учебно-методической подготовки будущих переводчиков в высшей педагогической школе
The peculiarities of the future interpreters’ educational-methodical training in the higher educational establishments
Автори: Підручна, Зінаїда Федорівна
Бібліографічний опис: Підручна, З. Ф. Особливості навчально-методичної підготовки майбутніх перекладачів у вищій педагогічній школі / З. Ф. Підручна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 52-57.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: навчально-методична підготовка майбутнього перекладача
якісний рівень підготовленості майбутніх фахівців до професійної діяльності
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано стан проблеми навчально-методичної підготовки майбутніх перекладачів у психолого-педагогічній теорії та практиці. Визначено особливості професії перекладача, які відображають модель висококваліфікованого менеджера у сфері ділової та професійної комунікації. Обґрунтовано особливості їхньої навчально-методичної підготовки у вищій педагогічній школі, що забезпечує якісний рівень підготовленості майбутніх фахівців до професійної діяльності.
Проанализирована сущность проблемы учебно-методической подготовки будущих переводчиков в психолого-педагогической теории и практике. Выявлены особенности профессии переводчика, которые отображают модель высококвалифицированного менеджера в сфере деловой и профессиональной коммуникации. Обоснованы специфические особенности учебно-методической подготовки будущих переводчиков в высших учебных заведениях, что обеспечивает качественный уровень их подготовки к профессиональной деятельности.
The essence of the future interpreters’ educational-methodical training problem in the psyhologo-pedagogical theory and practice is analyzed in this article. It is confirmed the peculiarities of the interpreter’s profession, that show the professional’s model – highly skilled manager in the business and professional communication sphere. It is determined the specific peculiarities of their educational-methodical training in the higher educational establishments concerning the interpreters’ specific activities nowadays, that provide qualitative level of their professional training activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/109
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidrychna.pdf125,89 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.