Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/115
Title: Показники та рівні розвитку моральної вихованості особистості молодшого школяра
Other Titles: Показатели и уровни развития нравственной воспитанности личности младшего школьника
The main characteristics and levels of junior pupils’ moral development
Authors: Головська, Ірина Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Головська, І. В. Показники та рівні розвитку моральної вихованості особистості молодшого школяра / І. В. Головська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 88-92.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: моральна вихованість молодшого школяра
критерії моральної вихованості
показники моральної вихованості
рівні моральної вихованості особистості
Abstract: У статті проаналізовано сучасні підходи щодо визначення рівня морального розвитку особистості. Розкрито сутність аналітичного, синтетичного та інтегрально-аналітичного підходів. Особливий акцент автор робить на інтегрально-аналітичному підході, який дає змогу охарактеризувати особистість у комплексі всіх її якостей та проявів. У статті запропоновано перелік критеріїв моральної вихованості молодших школярів, розкриті їхні показники та рівневі характеристики.
В статье анализируются современные подходы определения уровня нравственного развития личности. Раскрыта сущность аналитического, синтетического и интегрально-аналитического подходов. Особый акцент автор делает на интегрально-аналитическом подходе, который позволяет составить комплексную личностную характеристику. Предложен перечень критериев оценки нравственной воспитанности младших школьников, раскрыты их показатели и уровневые характеристики.
The article elucidates modern approaches in determining person’s moral development. The distinguishing features of the analytical, synthetic and integral approaches are analyzed. Special attention is paid to the integral approach which allows us to make up complex person’s characteristics. The article also deals with the problem of definition of the main characteristics and levels of junior pupils’ moral development.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/115
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovska.pdf117,46 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.