Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/115
Назва: Показники та рівні розвитку моральної вихованості особистості молодшого школяра
Інші назви: Показатели и уровни развития нравственной воспитанности личности младшего школьника
The main characteristics and levels of junior pupils’ moral development
Автори: Головська, Ірина Василівна
Бібліографічний опис: Головська, І. В. Показники та рівні розвитку моральної вихованості особистості молодшого школяра / І. В. Головська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 88-92.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: моральна вихованість молодшого школяра
критерії моральної вихованості
показники моральної вихованості
рівні моральної вихованості особистості
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні підходи щодо визначення рівня морального розвитку особистості. Розкрито сутність аналітичного, синтетичного та інтегрально-аналітичного підходів. Особливий акцент автор робить на інтегрально-аналітичному підході, який дає змогу охарактеризувати особистість у комплексі всіх її якостей та проявів. У статті запропоновано перелік критеріїв моральної вихованості молодших школярів, розкриті їхні показники та рівневі характеристики.
В статье анализируются современные подходы определения уровня нравственного развития личности. Раскрыта сущность аналитического, синтетического и интегрально-аналитического подходов. Особый акцент автор делает на интегрально-аналитическом подходе, который позволяет составить комплексную личностную характеристику. Предложен перечень критериев оценки нравственной воспитанности младших школьников, раскрыты их показатели и уровневые характеристики.
The article elucidates modern approaches in determining person’s moral development. The distinguishing features of the analytical, synthetic and integral approaches are analyzed. Special attention is paid to the integral approach which allows us to make up complex person’s characteristics. The article also deals with the problem of definition of the main characteristics and levels of junior pupils’ moral development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/115
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golovska.pdf117,46 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.